Ur skuggorna-utseendepaket
Vad lurar under sängen, vågar du kika? Garderoben står på glänt, kan du låta bli att skrika? Omge dig med monster, gastar och fasor som plågar, "Ur skuggorna" kan vara du, men bara om du vågar! Få dessa rysligt detaljerade hemskheter i HD-utseendepaketet "Ur skuggorna". Endast tillgängligt för Minecraft (2017), inte kompatibelt med Minecraft: Xbox One Edition (2014).