Uppdragspaket 3
Den tredje rundan uppdragspaket med 20 ytterligare uppdrag. Uppdrag med maximal svårighetsgrad väntar på att utmana EDF:s elitsoldater. Ni kommer att ställas inför uppdrag så svåra att allt hopp tycks vara förlorat. Vi räknar med er, EDF:s specialstyrka. Det här är erat sista uppdrag. Misströsta inte. Visa Ravagers vad EDF går för.