Uppdragspaket 2
Den andra rundan uppdragspaketet med 20 ytterligare uppdrag. Uppdragen har olika svårighetsnivåer och utspelar sig under mitten och slutet av originalspelet. Du kan spela både offline med 1 till 2 spelare och online med upp till 4 spelare i samarbetsläge. Det finns dessutom 5 svårighetsnivåer för varje uppdrag.