Uppdragspaket 1
Med det här uppdragspaketet kan du spela ytterligare 5 uppdrag. Du kan spela offline med 1 till 2 spelare och online med upp till 4 spelare i samarbetsläge. Det finns dessutom 5 svårighetsnivåer för varje uppdrag.