Uplay Passport
GENOM ATT LÖSA IN DITT UPLAY PASSPORT FÅR DU DIREKT TILLGÅNG TILL BONUS- OCH FLERSPELARINNEHÅLL ONLINE.Lås upp samarbetskampanjen. Lås upp online-gerillaläget. Lås upp ytterligare 2 flerspelarlägen. Ladda ned ett Ghost Recon: Future Soldier-tema. Välj två alternativ i stället för ett vid en vapenbeslutspunkt för att anpassa och utveckla din spelfigur.Få de lätta kulsprutorna M60 och RPK i Ghost Recon Future Soldier. Endast tillgängligt för skyttesoldater.Få kartan "Taken", som du kan spela i gerillaläge.