Universal Coin och Madhouse-läget upplåst
Innehåller: - Universal Coin Låt detta ligga i din utrustning för att få lite högre attackstyrka och försvar, och slå tillbaka fiender med lite mer kraft. Det här myntet läggs till i din föremålslåda och kan användas i både huvudspelet och i det kostnadsfria kapitlet "Ingen hjälte". Fler mynt ökar effekten. - Svårighetsgraden Madhouse upplåst Låser upp det galet svåra Madhouse-läget, som vanligtvis låses upp efter att spelet är avklarat.