Unicorn Overlord: 16-bitars arrangerat musikalbum och digital illustrationsbok
Sjunk ner i Unicorn Overlords fängslande värld med deras 16-bitars arrangerade musikalbum, med ett urval av 20 spår att njuta av. Följ med på en visuell resa genom 132 sidor av Unicorn Overlords fängslande digitala illustrationsbok där du hittar intrikata karaktärsdesigner, visionär konceptkonst, uppslukande bakgrunder och mycket mer som ger djupare inblickar i spelets värld.