Undead Horde 2: Necropolis
De levande har förstört ditt hem: Necropolis. Nu är det din uppgift som nekromantikerkung att samla en hord odöda krigare från fiendernas kvarlevor. Varje seger gör din armé starkare och din stad mäktigare så att du kan ta dig an ännu tuffare utmaningar. Ta tillbaka ditt territorium, befria de fångade själarna och säkra de odödas framtid. Undead Horde 2 är ett nekromantiskt actionspel med inslag av rollspel, strategi och hack 'n' slash.