Two Point Hospital: Speedy Recovery
”Varje dag skadar sig tusentals medborgare på nya och underhållande sätt. Dessa människor behöver vår hjälp, men hur? En traditionell ambulans är ingen match för dagens faror, men lyckligtvis har vi landets skarpaste hjärnor redo för uppgiften!” Låt oss presentera Gretchen Gearbox, mekaniker och uppfinnare i världsklass, och de sjukas och bistucknas vän. Använd Gretchens ritningar för att bygga och leda en flotta av innovativa och okonventionella ambulanser som utformats för alla möjliga akuta situationer. Kör ut i terrängen med Big Healer eller pressa in en skrattretande last med Pantomobile. Flyg runt tidlöst med Relicopter eller huka dig genom luften i härlig avskildhet med Airloovator. Du måste skynda dig att håva in vinsterna, jag menar patienterna, eftersom konkurrerande sjukhus ger sig ut på gatorna med egna ambulansalternativ. Starta motorerna, putsa stetoskopet, och må det snabbaste sjukhuset vinna! VAD INGÅR? Nytt spelupplägg med ledningscentral för 6 okonventionella ambulanser 3 nya platser 3 nya och helt animerade kureringsmaskiner 6 nya visuella sjukdomar Totalt 19 nya sjukdomar Ny musik, DJ och informationsmeddelanden NYA SJUKHUS Gör dig redo för en rundtur i Two Point Countys varierande landskap, från den kalla och vintriga norden till den tropiska södern, och upplev en modern stad längs vägen. Ailing – lär dig hantera nödutryckningar med dina splitter nya vägambulanser! Betts Shore – återvänd till Pebberley Island mitt under en orkan samtidigt som du utvecklar nya innovativa luftambulanser! Pointy Pass – bestig de riskfyllda Pointy Mountains för att skona strandsatta skidåkare, värna vilsna vandrare och bistå bedrövade bergsklättrare! Alliteration! NYA SJUKDOMAR Upptäck en mängd nya sjukdomar och behandlingar för att få dina patienter på bättringsvägen. Under The Weather Hive Mind Snow Problem Och ... Cyclonic Irritation, Hazardous Waist, Wet Behind The Ears och många fler …! NYA FÖREMÅL Speedy Recovery innehåller en mängd nya häftiga föremål som piggar upp. Honey Pot, Cuddly Penguin, Rainbow Arches, Fuzzy Rug, Mini Snowman, Duck Bin, Ambulance Race Track och många fler!