Two Point Hospital: Retro Items Pack
Vrid tillbaka klockan med en härlig samling om 26 retro- och vintageinspirerade prylar du kan placera i dina sjukhus. Spola tillbaka tiden, och magnetbanden, med Reel-to-Reel, eller låt patienterna återuppleva sin ungdom med Pinball Machine. De mer flärdfulla stillasittarna kommer att trivas i Peacock Chair. Vill du bevisa att du är friskare och starkare än alla sjuka patienter på sjukhuset? Spela klassikerna (från tiden innan de blev förstörda av all wub och dub) med en vintage-Jukebox. Eller känn dig som en äkta barberare i den snurrande belysningen från Hypno-Pole. Föregångaren till selfie-revolutionen? Posera som en superstjärna i Vanity Chamber. Sedan har vi Charity Dog, en mycket duktig vovve.