Two Point Hospital: Pebberley Island
Bana en steriliserad väg på en tropisk ö åt en excentrisk miljonär på jakt efter en sägenomspunnen källa till livgivande vatten. Wiggy Silverbottom är en deltidsupptäcktsresande med notorisk bacillskräck. Nu är han på jakt efter hemligheten bakom evigt liv. Som sjukhusadministratör med känsla för ovanliga lösningar är det just din hjälp Wiggy behöver för att låsa upp denna majestätiska skatt. Utöka din medicinska horisont. Se nya saker. Sträva efter den största upptäckten av alla. Innehåller tre nya sjukhus, många nya sjukdomar och en rad tropiska tillbehör du kan placera i dina fantastiska sjukhus (om du får säga det själv)!