Two Point Hospital: Off the Grid
Tabitha Windsock, Two Point Countys ständigt närvarande borgmästare, har placerat floderna och skogarna på kartan igen med sitt plötsliga intresse för "gröna frågor". Hon har moral, integritet och framför allt en desperat önskan att behålla makten. Det stämmer, väljarundersökningarna har upprepade gånger visat att miljön är den viktigaste frågan i Two Point County, och borgmästare Windsock offrar sig gärna för att få positiva skriverier genom att grunda Departementet för gröna frågor. Du kommer att stöta på nya sjukdomar, varav en del är bisarra även enligt dina standarder, och hantera nya spelfunktioner på din väg mot miljövänlig framgång. Vi litar på dig, och det gör Tabitha också (till viss del).