Two Point Hospital: Exhibition Items Pack
Vad är konst? Visst, det är tavlor och skulpturer och sådana saker. Men vad är konst ... egentligen? Tja, i stället för att ge oss in på den djupsinniga diskussionen har vi sammanfattat vårt svar med en härlig samling föremål.