Two Point Hospital: Culture Shock
OM DET HÄR INNEHÅLLET Two Point County genomgår en konstnärlig kris. Den kreativa världen saknar idéer. Kulturen håller på att torka ut och allt som finns kvar är en krispig stump och ett oinspirerande skal. Lyckligtvis har du sjukhuskonstnären Zara Fitzpocket till din tjänst, som vill återuppliva musikscenen, vita duken och all konst däremellan. Du ställs inför tv-upptåg på Plywood Studios när du försöker lansera ett populärt sjukhusdrama med den före detta filmstjärnan Roderick Cushion. Du beger dig till Mudburyfestivalen och lyssna på sjuka riff och galna trumsolon samtidigt som du serverar hamburgare från skumma skåpbilar. Slutligen får du uppleva ett litet smakprov av societetslivet på Zaras egna Fitzpocket Academy. Socialisera, mingla och få till den rätta stämningen, för vem ska annars göra det? Alltför länge har vi bortsett från en sjukdom i våra sinnen, våra hem och våra ateljéloft. Det som började som en kollektiv torka har blivit en ren ohälsa. Inget enskilt botemedel kommer att räcka, oavsett om det är dramatiskt, melodiskt eller medicinskt. Nej, vi måste alla arbeta tillsammans på mitt största projekt hittills. Med mina kontakter och din mystiska läkarförmåga måste vi bota den sjukliga kulturen på Two Point County. Till att börja med tror jag vi behöver en spruta i armen, och finns det någon som passar bättre än en legitimerad hälsoexpert som du? Om du är intresserad, vilket jag hoppas du är, så kommer den första uppgiften att ta dig till Plywood Studios och vita duken! Kom ihåg att pennan är mäktigare än skalpellen. -Zara VAD INGÅR? Det största antalet nya sjukdomar i ett DLC hittills! 3 fantastiska nya platser 3 nya och helt animerade kureringsmaskiner 12 nya visuella sjukdomar Totalt 36 nya sjukdomar Nytt gameplay Ny musik, DJ och informationsmeddelanden Nya sjukhus Upplev sevärdheterna, ljuden och, vågar vi säga det, lukterna från kulturscenen under din kampanjresa in i (och genom) Two Point Countys pulserande konstvärld. Ditt första stopp är bland all glans och glamour på Plywood Studios. Kan du få till ett sjukhusdrama som blir en riktig klassiker? Alla tittar på dig (om du lyckas alltså). Därefter svänger du förbi Mudbury och får uppleva festivallivet, fyllt av olyckliga hälso- och säkerhetsproblem och en fullständig avsaknad av hygienstandard. Slutligen beger du dig till samhällets topp på Zara Fitzpockets alldeles egna hälsoutställning/snobbiga mingelfest. Det är ett konstigt och konstnärligt sjukhus. Du har lyckats, raring. De nya sjukdomarna inkluderar ... Stunt Trouble Soiled Self Private Parts Och ... Snot Twist Concertoes Fourthwall Problem Dramatic Paws Wardrobe Malfunction Blooper Och många fler! De nya föremålen inkluderar: Clapperboard Fancy Food Machine Grandfather Clock Golden Statuette Boom Box Jewel ... och 29 till!