Two Point Hospital: Close Encounters
I staden Goldpan går rykten om utomjordisk närkontakt. Ett eldklot som observerades över den sandiga terrängen i de östra delarna av Two Point County är huvudmisstänkt efter att en rad ovanliga sjukdomar orsakat osämja, stök och allmän oro hos invånarna i den här ofta bortglömda staden. Som mångsidig medicinsk mästare med vana att hantera ovanliga fenomen har din organisation operativ tillgång till en del viktiga platser i området ... inklusive en del platser som allmänheten inte behöver känna till. Two Point Squabbler, länets förnämsta journalistiska inrättning, vill veta vad som pågår ... och du är deras entrébiljett.