Two Point Hospital: Close Encounters
I staden Goldpan går det rykten om en utomjordisk händelse. Ett eldklot som sågs stryka över Two Point Countys sandiga östra region är huvudmisstänkt efter att en rad ovanliga sjukdomar har lett till bråk, uppståndelse och allmän oro bland invånarna i denna ofta bortglömda stad. Som allsidig chefsläkare med erfarenhet av det overkliga har din administration tillgång till en del viktiga platser i området ... inklusive vissa ställen som allmänheten absolut inte behöver känna till. Two Point Squabbler, ortens finaste journalistinstitut, vill veta vad som pågår – och du är deras biljett in.