Two Point Hospital: Bigfoot
Utforska en ny snöklädd region med tre helt nya sjukhus, 34 nya regionspecifika sjukdomar (inklusive 9 nya visuella sjukdomar) och en mängd nya föremål i spelet. Den lokala yetikändisen Bartholomew F. Yeti, som vanligtvis är en mycket tillbakadragen pälsboll, har begärt bättre sjukvård i Pointy Mountains. Här bor de mest bortglömda individerna i hela Two Point County. Herr Yeti behöver din hjälp med att bota nya sjukdomar som Cold Shoulder, Bard Flu och Aurora Snorealis!