TTT2 - Extralåtar, TEKKEN 6
Välj bland 41 låtar från TEKKEN 6 och fixa en egen spelmusikupplevelse! Alla spår är tillgängliga i spelet via TEKKEN TUNES-läget. *Detta nedladdningsbara material innehåller samma data som TEKKEN 6-bonusspåren som finns i TEKKEN TAG 2 Bonusspår - paket B. Var uppmärksam så att du inte råkar köpa samma bonusspår flera gånger.