TTT2 - Extralåtar, paket B
Välj bland 108 låtar från TEKKEN 4, TEKKEN 5 och TEKKEN 6 och fixa en egen spelmusikupplevelse! Alla spår är tillgängliga i spelet via TEKKEN TUNES-läget. *Detta nedladdningsbara material innehåller samma data som TEKKEN TAG 2 Bonusspår (TEKKEN 4), TEKKEN TAG 2 Bonusspår (TEKKEN 5), och TEKKEN TAG 2 Bonusspår (TEKKEN 6). Var uppmärksam så att du inte råkar köpa samma bonusspår flera gånger.