TTT2 - Extrafilmer, TEKKEN 2
En samling filmer från TEKKEN 2! Kolla in dem när du vill via GALLERY-läget. *Detta nedladdningsbara material innehåller samma data som TEKKEN 2-bonusfilmerna som finns i TEKKEN TAG 2 Bonusfilmer - paket A. Var uppmärksam så att du inte råkar köpa samma Bonusfilmer flera gånger.