TTT2 - Extrafilmer, paket A
Filmer från första TEKKEN, TEKKEN 2, TEKKEN 3, och TEKKEN TAG! Kolla in dem i spelet när du vill via GALLERY-läget.*Detta nedladdningsbara material innehåller samma data som TEKKEN TAG 2 Bonusfilmer (TEKKEN), TEKKEN TAG 2 Bonusfilmer (TEKKEN 2), TEKKEN TAG 2 Bonusfilmer (TEKKEN 3), och TEKKEN TAG 2 Bonusfilmer (TEKKEN TAG). Var uppmärksam så att du inte råkar köpa samma bonusfilmer flera gånger.