TT Isle of Man - Sidecar Thrill
Återupptäck Isle of Man-loppet ensam eller med en kompis med tillskottet av 3 sidovagnar. En upplevelse som totalt förändrar spelet via ny fysik och känsla, med ny och intensiv fartkänsla som är precis lika utmanande! I solo-läget styr du föraren med ena styrspaken och passageraren med den andra, eller låter AI:n styra passageraren. Spela med en vän och slutför loppet tillsammans. Bestäm vem som är förare och vem som är passagerare! Här är koordination nyckeln! DLC:n innehåller även den franske föraren Xavier Denis från Optimark-teamet med sina hojar: Kawasaki ZX10R i Superbike och Honda CBR600RR i Supersport-kategorin.