TT Isle Of Man 3 – 2023 TT Races Roster
DLC:t 2023 TT Races Roster innehåller en uppdatering av förarna och motorcyklarna som tävlar i 2023 TT (juni) i kategorierna Supersport och Superbike. Med DLC:t 2023 TT Races Roster kan du spela med 11 ytterligare förare, inklusive Josh Brookes, David Johnson och P-Y Bian. Detta DLC har totalt 29 förare såväl som deras 2023 Tourist Trophy-färger (hjälmar, ställ). Det lägger även till 43 nya lackeringar, inklusive den splitternya från Michael Dunlop och FHO Racing. Det var den motorcykel som Michael Dunlop körde när han vann sitt 23:e race vid TT i år.