Trowzer's Top Tonic Pack
Unna dig ett ”Trowzer's Top Tonic Pack”, och spela med ännu fler stärkande medel! Largee Head! Detta medel ger Laylee ett komiskt överdimensionerat huvud. Ingen fuskkod krävs. Glow Worm! Yooka och Laylee är inga maskar men se dem lysa ändå! D.I.S.C.O! Omvandla varje nivå till ett plattformsparty av Playtonic-proportioner. Yooka 64! För alla retrofans kommer detta medel att vara som en viskning från det förflutna! Inga tillagda månghörningar.