TRON RUN/r – Säsongspass
Säsongspasset till TRON RUN/r lägger till allt planerat extrainnehåll samt en belöning i form av spelets valuta till kärnspelet TRON RUN/r. Beställ nu för att få 18 extra banor, åtta extra STREAM-spårelement (kombinationsmultiplikator för STREAM), 6 ljuscyklar, 3 dräkter för kärnspelet, en belöning i form av spelets valuta, samt det enorma paketet OUTLANDS som är ett alternativt speltema, 16 extra banor och 20 extra STREAM-spårelement. Välj bland dussintals kombinationer av ljuscyklar, dräkter och bonusföremål till din utrustning och utmana dina vänner i det stenhårda STREAM-programmet – hur länge kan du överleva? Den som klarar sig längre än alla andra tar sig högst upp på resultattavlorna! Ny musik från EDM-mästaren Giorgio Moroder, Raney Shockne, och remixer av Autechre, Bibio, patten, Joywave och andra får dig att klara dig genom den här bländande TRON-världen. Precis när du tror att du har bemästrat allt upptäcker du att det finns mer än man ser vid första anblicken . . .