TRON RUN/r - DISC-tilläggspaket
Få en intensivare upplevelse i TRON RUN/r med detta potenta paket med extrainnehåll. Det innehåller nio nya DISC-banor, fyra nya banelement till STREAM-läget och sex nya dräkter: Klassisk Flynn, Legacy Clu, Legacy Quorra, Rinzler, Beck och Mara, samt tre nya ljuscyklar: Quorras ljuscykel, tredje generationens ljuscykel (Evolution) och femte generationens ljuscykel (Legacy).