TRIVIAL PURSUIT LIVE!
En modern tolkning av världens mest kända frågesportspel. Spela med din kunskap i en tv-inspirerad upplevelse. Ett modernt utseende, nya frågekategorier och de bästa frågorna från världens ledande experter gällande frågesport. Spelet är roligare och lättare för alla att delta i. Anpassade svårighetsgrader och unika komma i fatt-rundor inför sociala aspekter som ger spelarna en fräsch och originell upplevelse. Frågesport har aldrig varit roligare.