Trials Fusion Season Pass
Nöjer du dig inte med Trial Fusions obegränsade underhållning? I så fall behöver du ett Season Pass! Gör spelet ännu galnare med nytt innehåll! Season Pass ger dig ett år med nytt innehåll och inkluderar 6 DLC-paket före maj 2015. Skaffa Season Pass för att få de sex DLC-paketen med nya banor, motorcykeldelar, förarkläder och delar till banredigeraren - dessutom innehåller varje DLC-paket ett nytt event till Career Mode. Utöver det medföljer en uppsättning exklusiva kläder med Season Pass: Crater Hazmat suit! Stick ut i Trials Fusion-communityn och få dina jämlikars respekt med det här exklusiva utseendet till din förare. Om du köper Season Pass ska du inte köpa de fristående DLC-paketen, för i så fall får du betala för dem. Det sista av de sex DLC-paketen förväntas vara släppt före maj 2015.