Trials Fusion: Awesome Level MAX
Välkommen till Awesome Level MAX. Jag är din guide. Detta DLC-paket innehåller två temaevenemang: - Awesome Adventure låter dig spela som den legendariska enhörningsridande katten från internet på en episk resa som kommer ändra din syn på Trials för evigt. Det som är sett kan inte göras osett. - RedLynx vs All-Stars är en samling med 22 nya banor, ena hälften skapade av RedLynx banutvecklare och andra hälften av de bästa banskaparna i hela världen, tillsammans med utvecklingsteamet. Detta nya DLC-paket innehåller sammanlagt 30 helt nya banor, 10 Supercross-banor, 30 banutmaningar, 5 nya garageföremål och över 130 redigerarföremål.