Rullande kullar, gyllene ängar och havsutsikter väntar dig i Train Sim World: West Somerset Railway som ger liv åt Storbritanniens längsta museibana med normalspår. Kör dina tåg i en uppvisning med diesellokomotiv och underhåll turisterna med kraftfulla tåg som dundrar genom Somersets vackra landsbygd. Reproducerad med enastående detalj som får varje station, signal- och milstolpe att kännas så verkliga att du kan nästan ta på dem. Det är ditt jobb att stå för underhållningen på den populära Diesel Gala som tar plats på Storbritanniens längsta museibana. Ta med dem på en tur full av minnen när du visar upp det karaktäristiska Class 47. Se till att tågen går i tid med hjälp av det unika Class 09. Oavsett om det är du som kör, åker med som passagerare eller bara tittar på showen, får du uppleva alla vyer och ljud som museibanan har att erbjuda.