Dovetail GamesSimuleringÖvrigt
Det är full fart på pendlarna längs den livliga 4-spåriga West Coast Main Line i Train Sim World 5. Susa genom den komplexa strukturen på London Euston ombord på Class 350 och åk över det nordvästra hörnet av huvudstaden till Milton Keynes. Storbritanniens mest trafikerade järnväg mellan städer, WCML, sträcker sig norrut från den brutalistiska knutpunkten Euston och är värd för över 30 miljoner passagerare per år. Denna monstruösa huvudlinje, som accelererar genom de täta stadsdelarna Camden och Brent, går med full kapacitet alla timmar på dygnet, med snabba och långsamma linjer som erbjuder lokala och långväga pendlingsdestinationer. Bli förare eller konduktör ombord på den populära Class 350/1, och få fullt upp med de många servicemönstren mellan Euston och Milton Keynes. Följ med på färden med Southern Class 377/2, vederbörligen lastad med strömavtagare för tjänstgöring norr om Themsen. Ta dig an tungt godsarbete med Class 66. Observera: beroende på kapaciteten hos äldre generationens konsoler (Xbox One, Xbox Series S), kan spelare på dessa plattformar förvänta sig en annan tidtabell och lagerupplevelse för att passa prestanda på plattformen – för att ta reda på mer, gå till Dovetail Games Support Centre och sök ”Train Sim World 5 FAQ”.