Detta tillägg är endast tillgängligt för spelare med Xbox Series X/S. Train Sim World 5: San Bernardino Line: Los Angeles - San Bernardino krävs, som ett separat köp, för att kunna utnyttja innehållet i detta tillägg. Lys upp LA och gläd passagerarna längs San Bernardino Line med Metrolink Holiday Train i Train Sim World 5. F125 utgör en fast del av flotten på Metrolink tillsammans med Rotem-hyttvagnen som leder returresan i denna skjut-och-drag-formation. Även om äldre enheter vanligtvis kör semestertjänsterna på vintern, representerar det här spelpaketet hur modern dieselkraft skulle se ut helt uppklädd för festligt nöje. Njut av ljusshowen längs San Bernardino Line. Ytterligare tjänster läggs till i tidtabellen tillsammans med 3 nya scenarier som dekorerar rutten med festliga rev och träd! Använd fri rörlighet för att ta Holiday Train längs andra rutter i din samling.