Dovetail GamesSimuleringÖvrigt
Upplev komplexa verksamheter med pendlare och internationella resenärer som smälter samman för att skapa rusningstidens hets. Ha kontroll över modern dragkraft och utforska landsbygden i Train Sim World 4: Nahverkehr Dresden - Riesa. Linjen mellan Dresden och Riesa var en av Tysklands första långdistans-järnvägar. Idag håller linjens betydelse det trafiktätt, snabba tjänster slår den regionala trafiken genom att använda separata snabba och långsamma linjer, och utkanten av Dresden betjänas av frekventa pendeltjänster. Ta dig an utmaningarna av regionala, S-Bahn och godstjänster med DB BR 442, BR 143, BR 146.2, BR 363 och MRCE BR 185.5.