Dovetail GamesSimuleringÖvrigt
Kör till kullarna och upplev den rejäla kraften i modern amerikansk diesel i Train Sim World 4! Öppna gasreglaget på Metrolinks pendeltrafik med deras eleganta och unika F125-dieselflotta. F125 ”Spirit” byggdes först 2015 med elegant strömlinjeformning inspirerad av europeiska lokdesigner. Vänd om med de tvillingartade Rotem-pendeltågen, komplett med en hyttvagn som möjliggör tryck- och dragfunktioner. Dubbeldäckare i formen, och lika djärva som F125, ger de en potent och effektiv blandning för de täta LA-förorterna och på landsbygden Soledad Canyon. Upplev utmaningen med järnvägstrafik i bergspass kombinerat med tidtabellspressen från passagerarna. Ta dig an Newhall Pass och slingra dig igenom Los Angeles County medan du håller dig till schemat – men ta också en stund att njuta av den fantastiska utsikten över långa, soldränkta körningar från antingen huvudänden eller hyttvagnen.