Observera: För en fullständig upplevelse rekommenderar vi Train Sim World 3: Southeastern Highspeed som finns tillgängligt som separat köp. Året närmar sig sitt slut och järnvägsnätet ställs inför många förändringar. När löven börjar falla går Rail Head Treatment Trains (RHTT) ut på patrull. Hur hjälper RHTT till? Det är specifikt designat för att göra rent spår. Det bildas en hal film av krossade löv och fukt på spåren. Den här specialutrustningen, bestående av högtrycksvattenstrålar, skär igenom resterna och ser till att upprätthålla normal trafiksäkerhet på spåren. RHTT i Train Sim World 3 kommer med fyra vagnvarianter, var och en med sin egen utrustning, tillsammans med en väderbiten Class 66 som håller igång den hetsiga passagerartrafiken på Southeastern Highspeed. Scenario Planner (Framtids planerare) gör att du kan spreja bort löv på den rutt du känner för!