Observera: För en fullständig upplevelse rekommenderar vi Train Sim World 3: Schnellfahrstrecke Kassel - Würzburg som finns tillgängligt som separat köp. Många ICE har burit speciella livréer genom åren, men kanske ingen är så slående och landmärke som Railbow ICE 3. Under de senaste åren har en växande och fantastisk tradition spridit sig över järnvägsnäten i hela Europa, ”rosett tåget”. För att stödja stolthet, acceptans och inkludering får HBTQIA+-järnvägsfans representeras av sina favoritjärnvägsoperatörer. 2021 gick Deutsche Bahn med i firandet genom att lägga till prideflaggan som en rand längs hela ICE 3 403 022/504. Ta det här färgglada höghastighetståg det för en kärleksfylld resa med stolthet mellan Kassel och Würzburg, eller ge dig ut på ett spektrum av nya resor genom Tyskland med Scenario Planner. Håll utkik efter klimatförstörande ICE 1 också!