Upplev rutten Köln–Aachen med regionala och ICE-tjänster när du ger dig ut på nya färder med S-Bahn-lok i paketet Köln - Aachen & S-Bahn BR 423! Kör i otroliga hastigheter med det eleganta och moderna ICE 3M. Detta toppmoderna höghastighets-EMU kan köra gränsöverskridande express via rutten Köln–Aachen. Den ständigt pålitliga DB BR 442 fyller de regionala luckorna. Dess distinkta design och snabba transportmöjligheter gör den lämplig för linjen. Klättra ombord på den hårt arbetande DB BR 423 och kör passagerare på Kölns trafiktäta S-Bahn. På en extra tidtabell, som placerar DB BR 423 på S19 och helt nya S12-tjänster, färja pendlare in och ut ur katedralstaden till Horrem och Düren. Njut av all action när enheterna arbetar dag och natt i dussintals och kör både regionala och ICE-tjänster.