Toy Story-mix
Kika i leksakslådan! Woody, Buzz, Bo-Peep och många av våra favoritleksaker väcks till liv i ett enormt mixpaket baserat på Toy Story-filmerna! Mot oändligheten och vidare! Endast tillgängligt för Minecraft (2017), inte kompatibelt med Minecraft: Xbox One Edition (2014).