Total War: WARHAMMER - Realm of The Wood Elves
Realm of The Wood Elves DLC Pack kan spelas i The Old World (Total War: WARHAMMER), Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) och Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). The Realm of the Wood Elves Campaign Pack introducerar Wood Elves som spelbar ras i Total War: WARHAMMER. Dessa vilda krigare med sina allierade i form av Dryad, Treemen och Forest Dragon står för en ny unik spelupplevelse i huvudkampanjen. Du kan starta kampanjer som två olika Legendary Lords: Orion the King in the Woods och den uråldrige trädmannen Durthu, som båda har en egen spelstil och egna kampanjmål. Utöver unika teknologiträd, kampanjmekanik och mycket mer, innehåller detta paket även en extra berättelsekampanj: The Season of Revelation.