Total War: WARHAMMER II - The Warden & The Paunch
The Warden & the Paunch DLC Pack kan spelas i Eye of the Vortex, Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) och Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). The Warden & the Paunch Lords Pack introducerar två nya spelbara Legendary Lords i Total War: WARHAMMER II. Starta kampanjer som Grom the Paunch (Greenskins) och Eltharion (High Elves), som båda har tillgång till nya unika Lord- och Hero-arketyper, slagfältsenheter, kampanjmål, kampanjmekanik och mycket mer. Detta Lords Pack introducerar även sex nya Regiments of Renown: elitvarianter av befintliga enheter från Greenskins och High Elves, med förbättrade värden, unika krafter och stridsförmågor.