Total War: WARHAMMER - Call of the Beastmen
Call of the Beastmen DLC Pack kan spelas i The Old World (Total War: WARHAMMER), Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) och Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). Genomför kampanjer fyllda av skräck och förödelse med två nya Legendary Lords, plus horder av unika bestialiska enheter, nya monster, hjältar och magi. The Beastmen har en Horde-spelstil och kräver inga bosättningar. Istället tar de med sig sin infrastruktur när de strövar runt i världen och sprider fördärv. Detta paket innehåller också en extra berättelsekampanj. An Eye For An Eye skildrar Beastlord Khazrak One-Eye i ett våldsamt gerillakrig mot Empire-styrkorna.