Total War: WARHAMMER - Blood for the Blood God
Blood for the Blood God DLC Pack kan spelas i The Old World (Total War: WARHAMMER), Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) och Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III). Blood for The Blood God introducerar följande blodiga effekter i Total War: WARHAMMER. Blodsprut Blodstänk på enhetsmodeller Avhuggna lemmar och huvud (humanoider och icke-legendariska karaktärer) Vissa odöda karaktärer kan fortsätta slåss efter att de fått kroppsdelar avhuggna! Explosiva blodstänk Blodiga gränssnittselement Nya slumpmässiga globala kampanjhändelser som skapar större blodbad i strid Blood for the Blood God kan höja åldersgränsen för huvudspelet, beroende på vilket land du bor i.