Tools Up! Garden Party - Episode 2: Tunnel Vision
Tools Up! Garden Party innehåller 3 avsnitt, vart och ett med 15 unika nivåer och en krävande boss att besegra. Alla DLC-avsnitt blir tillgängliga med vårt säsongspass. Puh … det är så varmt! Tools Up! Garden Party Episode 2: Tunnel Vision har återvänt och kommer att ge dig semesterkänslan tillbaka direkt. Men du kan glömma att ligga och sola och dricka iste, för här finns nya trädgårdar väntar på att skötas om. Nya motståndare väntar. Möt mullvaden! Han gillar att gömma sig under marken och gräva upp din trädgård. Gör dig redo för att rensa ordentligt! Har du någon gång velat snabba upp ditt arbete? Nu kan du det! Med nya sätt att transportera föremål (och vänner) genom rör och lavapölar (ja, lava!). I detta DLC hittar du 15 helt nya nivåer, ny spelmekanik och nya verktyg! Spela ensam eller med upp till tre vänner!