Tools Up! Garden Party - Episode 1: The Tree House
Tools Up! Garden Party består av tre avsnitt, vart och ett med 15 unika nivåer och en krävande boss att besegra. Alla DLC-avsnitt blir tillgängliga med vårt säsongspass. Tools Up! AB var på väg hem från ännu en lyckad renovering när en enorm trädkoja plötsligt störtade ner rakt framför dem! Den föll i bitar framför ögonen på dem. Det här jobbet skulle kräva lite arbete! Samla ditt team på upp till 4 spelare och renovera trädkojan i Tools Up! Garden Party! Nu befinner vi oss utomhus, så du får plantera träd, vattna blommor, klippa gräset och mycket mer. Men var försiktig – det kan vara nån som gömmer sig bland buskarna! Samla löv för väl genomförda jobb för att låsa upp nya nivåer och utseenden. Det kan finnas mer än ett sätt att uppnå dina mål, men kan du vinna mot klockan?