Tom Clancy's The Division Season Pass-exklusiv dräkt
Dessa fyra exklusiva dräkter hjälper din agent att rädda samhället med stil. Endast Season Pass-ägare kan använda dem och de blir tillgängliga i spelet när det släpps.