TOM CLANCY'S THE DIVISION - HAZMAT-PAKET
Detta exklusiva innehållspaket innehåller en P416 Assault Rifle med anpassat utseende, en unik stil till din agent och en Go-Bag som ger dig bättre motstånd mot exotisk skada.