UBISOFTAction och äventyrSkjutspel
Det här kreditpaketet innehåller 5 000 + 1 750 extra REACT-krediter. REACT-krediter kan användas för att köpa kosmetiska paket, vapenutseenden, vapensmycken, huvudbonader, uniformer och mer därtill!