Tom Clancy's Rainbow Six Siege: Ädelstenspaket
Ge din arsenal en makeover och spara pengar med ädelstenspaketet. Det här paketet låser upp alla vapenutseenden: Emerald, Cobalt, Amethyst, Platinum, Topaz, Cyan och Ruby. Dessa utseenden kan användas på alla vapen som släpptes fram till och med slutet av Season Four.