CIA vet att rebellerna i Katari 26 aldrig kommer återta kontrollen över Bolivia om den enade militärstyrkan samarbetar med Santa Blanca-kartellen. För att skada denna allians måste Ghosts avslöja att den mystiska El Comandante konspirerar mot Santa Blanca. Destabilisera alliansen mellan kartellen och Unidad i 3 exklusiva uppdrag!