Ligg steget före kartellen och särskilj dig från andra spelare genom att spendera dina GR-krediter klokt. Med krediter kan du köpa dräkter, vapen, fordon, boostar med mera. Det här kreditpaketet innehåller 1 600 GR-krediter. Dessutom får du 100 krediter på köpet, för sammanlagt 1 700 GR-krediter!